Δευτέρα 21 Απριλίου 2008

Μια κουβέντα μυρωδάτη....



Τέλεια μέρα σήμερα στην Πάτρα μας!Μια ευκαιρία για το παρεάκι της μουρλονινέτας να
πάει για το καθιερωμένο μεσημεριανό καφεδάκι σε μαγαζί της μαρίνας,να μαζέψει ήλιο
και φυσικά να κάνει πάλι κάποια ξεκαρδιστική κουβέντα!
Αρχίζουμε με τα νέα της ημέρας και μετά πιάνουμε κουβέντα για την άνεση που αποκτά ένα ζευγάρι μετά από χρονικό διάστημα.
Ο φίλος Dorito κοιτά με ύφος παραπονεμένο και λέει:
-Ρε παιδιά,εμένα με έχει κλάσει γκόμενα...
Τί ήταν να το πεί..Αρχίζουν ν'ανάβουν τα αίματα!!Πότε ρέ;;Ποιά;;Πώς έγινε;;
Κανονική ήταν,δυνατή ή κούφια;;;
Και η ιστορία έχει ως εξής:
Dorito:''Κοιμάτασταν με την Χ.. στο δωμάτιο..Εγώ όπως ξέρετε κοιμάμαι πάρα πολύ ελαφριά..Αρχίζει αυτή να κουνιέται και να κουνάει τον κ$#@ο της.Ξυπνάω και λέω 'Εδώ είμαστε!Έχει ορεξούλες,καλά θα περάσουμε!'Γυρναω,την πιάνω και ΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ..
Μου την αμόλησε στα μούτρα!!!Εμένα!Ε,ήταν να μην το κάνει..''
Τα επόμενα 20 λεπτά,νευρικά γέλια,να χτυπιόμαστε κάτω και πάλι όλο το μαγαζί να μας κοιτάει..
Βέβαια αυτή η φάση δε συγκρίνεται με αυτό που έχει κάνει άλλος φίλος της παρέας,ο GIAFOY.
GIAFOY:''Άσε και την καταλαβαίνω εγώ την κοπέλα.Όταν ήμουν φαντάρος πήγαινα με λεωφορείο στην Αλεξανδρούπολη.Μια φορά καθόταν δίπλα μου μια κοπελίτσα.Είχα αποκοιμηθεί επάνω της,με το στόμα ανοιχτό να μου τρέχουν τα σάλια,ροχάλιζα κιόλας..
Αμολάω που λέτε μιά...Πύραυλος...Τρόμαξα και ξύπνησα..Ξεφτίλαααα...Όλο το λεωφορείο είχε γυρίσει και με κοιτούσε...''
Φιλαράκι εγώ στη θέση σου θα γυρνούσα στην κοπελίτσα και θα της έλεγα:
-''Ντροπή σου νέα κοπέλα..Θα γυρνούσα πλευρό και θα ξανακοιμόμουν..Όχι τίποτε άλλο,ξέρετε πόσες ώρες ταξίδι είναι Πάτρα-Αλεξανδρούπολη με λεωφορείο;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: