Τρίτη 29 Απριλίου 2008

Χικ........

Αρχικά να πώ σε όλους Χρόνια Πολλά μπλα μπλα μπλα μπλα......
Έπειτα να καταραστώ τον φρονιμήτη που αποφάσισε χρονιάρες μέρες να κάνει το στόμα μου δρόμο που του περνάνε Δίκτυο Οπτικών Ινών(Πατρινή πραγματικότητα,το κεφάλι μου δυναμιτάκι Κινεζικής παραγωγής έτοιμο να εκραγεί και τα νεύρα μου κρόσσια.Καιόλα αυτά ΧΡΟΝΙΑΡΕΣ ΜΕΡΕΣ!!!!ΔΗΛΑΔΗ ΜΕΡΕΣ ΑΡΓΙΑΣ!!!!!!!!!2 ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΑ ΗΜΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΜΑΣΤΟΥΡΩΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΑΛΓΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΤΙΦΛΕΓΜΟΝΩΔΗ!!!!!!!
Ας ηρεμήσω όμως και ας περιγράψω λιγάκι όχι το αρνί και το κοκορέτσι αλλά 2-3 περιστατικά...

ΦΑΣΗ no#1:

Συζητάμε με ένα φίλο για την EX-GIRLFREND..Λέμε,λέμε,λέμε...Φτάνουμε στο συμπέρασμα οτι ''Ωραίο παιδί είσαι,γνωριμίες έχεις,μην κολλάς,θα κάτσει φάση...''
Σηκώνομαι να φέρω κάτι και ο φίλος γυρνάει στο αγόρι μου και του λέει:
-Φέτος που χώρισα με θυμήθηκαν όλες και μου στείλανε χρόνια πολλά.Κοίτα!!!!
Του δείχνει το κινητό(μη χάσει η κατίνα ο δικός μου και δε δεί....)και ο φάκελος των εισερχομένων μηνυμάτων ήταν όντως γεμάτος..Οι αποστολείς δε είχαν γυναικεία ονόματα..Όμως όλα τα μηνύματα ξεκινούσαν ως εξής ''Σ'ευχαριστώ Χ. και σ'εσένα εύχομαι..''

ΦΑΣΗ no#2:

Φίλος μας λέει μια δική του φάση με sex.Πώς αποκάλεσε την κοπέλα του;;;;;;;;Όχι πείτε μου σας παρακαλώ πώς;;Ζητιάνα του Σπέρματος.ΖΗΤΙΑΝΑ ΤΟΥ ΣΠΕΡΜΑΤΟΣ!!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ...............

ΦΑΣΗ no#3:

Εχθές σ'ένα εστιατόριο σκάει μύτη γνωστός Πατρινός που στη δεκαετία του ΄80 έκανε θραύση!Τώρα κυκλοφορεί με γνωστή πατρινή περσόνα,η οποία είναι και πολύ συνεσταλμένη.
Εχθές λοιπόν όπως όλοι ξέρουμε ήταν ονομαστική εορτή!!Ήθελε ο κύριοςνα πάρει τους γνωστούς του να τους ευχηθεί μέσα σε ΓΕΜΑΤΟ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ και αρχίζει τα τηλέφωνα:
-''Γιώργο Αδερφέ μου πήρα να σου πω χρόνια πολλά και οτι σε αγαπάω πολύ!ΧΙΚ!''
Αυτό λοιπόν το είπε σε πάνω από 10 άτομα,πιο δυνατά απ'τους λα'ι'κατζίδες και με το απαραίτητο ΧΙΚ στο τέλος!!!

Εγώ ένα έχω να πώ:Σαν να παραβάλαμε κάρβουνα στις ψησταριές και καήκαμε τελείως!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: