Παρασκευή 18 Απριλίου 2008

This is a dog..

Έχω έναν αδερφούλη κατα πολύ μικρότερό μου.Ο αδερφούλης μου είναι σήμερα 11 ετών και όπως τα περισσότερα παιδάκια της ηλικίας του,εκτός του σχολείου παρακολουθεί αγγλικά(σε φροντιστήριο βεβαίως-βεβαίως),ζωγραφική,παραδοσιακούς χορούς και μπάσκετ.
Πρόσφατα λοιπόν διαβάζαμε μαζί αγγλικά.Ξέρετε τώρα,ορθογραφία,ασκήσεις,εκθέσεις κτλ όταν διαπίστωσα πως ''πάσχει'' από λεξιλόγιο και ορθογραφία..Του λέω λοιπόν:
-''Νινέτο μου φέρε να δώ λιγάκι το τετράδιο της ορθογραφίας σου.''
Το φέρνει το παιδί,καθόμαστε αγκαλίτσα και αρχίζει ο μικρός να με ρωτάει:
-''Νινέτα τί σημαίνει ''Ecxellent;''
-''Άριστα'' , του απαντώ.
-''V.Good'' τί σημαίνει;;
-''Πολύ καλά'',απαντώ.
-'' Και ''Bravo'' τί σημαίνει;;
-''Για τί σου φαίνεται;''
-''Ξέρω κι εγώ;;''
-''Όπως το διαβάζεις για τί σου φαίνετα;''
-''Μήπως σημαίνει ''Μπράβο;''
-''Ναι βρε Νινέτο.''
Και η κορυφαία απάντηση του πιτσιρικά μου:
-''Πω,πω..Πρέπει να είμαι πάρα πολύ καλός στ'αγγλικά......''