Πέμπτη, 29 Μαΐου 2008

Mπανάκιααααααααααααα!!!!!



Σήμερα πήγα για το 7ο μπανάκι μου..Μπορώ να πώ οτι ήταν το ΚΑ-ΛΥ-ΤΕ-ΡΟ!!!
Η θάλασσα ήταν καταπληκτική..Καθαρή,πάρα πολύ ήρεμη..Έβλεπες το βυθό στα 20 μέτρα μέσα!!Κρύα όσο χρειάζεται για να σε ξυπνάει και να κρατάει δροσερό το σώμα μέχρι την επόμενη βουτιά!!
Ο ήλιος διακριτικός..Κρυμένος πίσω από κάποια μικρά συννεφάκια..Μόνο που ένιωθες λιγάκι να σε χα'ι'δεύει..Ούτε κάψιμο,ούτε παλιο-ιδρώτας!!!!
Όλο το περσυνό καλοκαίρι μου ήταν έτσι..Ελπίζω να είναι και το φετινό έτσι και καλύτερο!
Φυσικά η ευχή μου έρχεται και σε σας!Σας εύχομαι να λιώσετε στα μπάνια,να κολυμπάτε σε πανέμορφα,κρυστάλλινα και δροσερά νερά και να μου γίνετε κατάμαυροι!!
Καλό μας βράδυ!!

7 σχόλια:

Mirela είπε...

ZΗΛΕΥΩ!!!!!

Άλλα έχε χάρη, σε 10 μέρες θα μπορώ να φύγω μια και καλη απο την πόλη και να κάνω όοοοοοοοοοσα μπάνια θέλω...!!!

Καλησπέρα!!!

nineta είπε...

Άντε να πιάσει τόπο η ευχή μου!!
Πού είχες χαθεί Μirela μου;Είσαι καλά;

Ανώνυμος είπε...

eisai THEAAAAAAAAAAAAAAAAAA YOUR HAIRDRESSERS

nineta είπε...

Μωρά μου (Νίκο κ Ανέστη) Ι JUST LOOOOOOOOOOOVE YOU!!!!!!!!!!!!

Και νομίζω οτι είναι καιρ΄'ος να το παραδεχτώ......
Ε,ΝΑΙ,ΛΟΙΠΟΝ,ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΘΕΑ!!!

χιχιχιχιχιχιχιχι!!!!!!

M O U T R O είπε...

καλά αυτό που κάνει είναι μαρτύριο.... εγώ το μοναδικό μπανιο που έκανα είναι 2 φορές στον ιδρώτα σήμερα και άλλη μία που παίξαμε μπουγέλο στην αποθήκη της δουλειάς με τα παιδιά :pppppp Τώρα κάθομαι σαν λαδωμένος ποντικός στο γραφέιο...

nineta είπε...

Ρε moutro τί να σου κάνω που μένεις μακρυά..Μή στεναχωριέσαι,έρχεται η καλοκαιρινή άδεια για όλους μας!!Απλά κάποιοι θα είναι περισσότερο μαυρισμένοι!!

kwlogria είπε...

20 μέτρα;; Καλά, που πήγες ρε Κουστώ;;; :))))))))))))))))))))