Τετάρτη 11 Ιουνίου 2008

Παιχνιδάκι!!!!!!!!

Αυτοκαλέστηκα(αφού κανείς δε φιλοτιμήθηκε να με καλέσει,κλαψ,κλαψ.......) στο παιχνιδάκι που γράφεις 4 προτάσεις εκ των οποίων μόνο η 1 αληθεύει....Καλείστε να μαντέψετε ποιά είναι η σωστή........

1) Η οικογένειά μου είναι η καλύτερη που θα μπορούσα να έχω..Οι γονείς είναι τρελά αγαπημένοι μεταξύ τους..Μεγάλωσα πολύ όμορφα,πέρασα υπέροχα παιδικά χρόνια και θεωρώ οτι είμαι ευτυχισμένη..Εύχομαι να αποκτήσω κι εγώ μια τόσο δεμένη οικογένεια όπως η δική μου!!!

2) Λατρεύω το ποδήλατο.Με ξεκουράζει απίστευτα μια βόλτα τα απογεύματα στη Μαρίνα της Πάτρας,στην πλάζ..Από τη μια να βλέπω τη θάλασσα και από την άλλη τα δέντρα..Ηρεμία και χαλάωση..Βέβαια τώρα τελευταία το έχω παρατήσει..Μάλλον πρέπει να το βγάλω από την αποθήκη σύντομα!!

3) Ασχολούμαι με τη μουσική από το 1994,δηλαδή από 6-7 ετών..Άρχισα με χορωδία,πιάνο,θεωρητικά,συνέχισα σε μουσικό σχολείο..Συνολικά έχω τη δυνατότητα να παίζω 4 μουσικά όργανα σε επίπεδο ανωτέρας,θεωρητικά είμαι στο μεσσαίο επίπεδο,γνωρίζω Βυζαντινή & Παραδοσιακή μουσική και 'εχω συμμετάσχει σε πάρα πολλούς διαγωνισμούς και παραστάσεις.Το όνειρό μου είναι να τελειώσω επιτέλους και να διδάξω σε παιδάκια μουσικοκινητική αγωγή..

4) Περνάω πολύ όμορφα σε μέρη με κυριλάτο κόσμο..Άν δεν υπάρχει πόρτα σε μαγαζί δεν περνάω ούτε απ'έξω.Πάω σε συγκεκριμένες καφετέριες,σε συγκεκριμένα εστιατόρια.σε συγκεκριμένες παραλίες,σε συγκεκριμένα μαγαζιά...
Προτιμώ να μη βγώ από το να έχω δίπλα μου κακοντυμένα άτομα,να μην πάω για μπάνιο αν δεν υπάρχει καφετέρια με καναπέδες κοντά..Για αμάξι δεν το συζητάμε..Βρίσκω δικαιολογίες για να μη μπώ σε ''φτιαχμένα'',βρώμικα ή παλιά αμάξια....Μπρρρρρρρρ...Το σκέφτομαι και ανατριχιάζωωωωωωωωω.............


Πάσα στην ξυπολυτούλα μου,στο μούτρο,στη λατρεμένη μου θείτσα,στην γυάλινο δάκρυ και στον Μίμη Ζερβό...

11 σχόλια:

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Η αλήθεια κρύβεται στο 3.

Το πρώτο μπορεί να είναι αλλά.. πιστεύω ότι δεν θα το έκανες θέμα.

το 2 επίσης, αλλά... μπα..

άσο για το τέσσερα... είναι μεγάλη ψευτιά. βρε... ένα πλάσμα γλυκό σαν εσένα, δεν είναι έτσι ξενέρωτο και παγερό.

σε φιλώ μικρο μου

Γιώργος είπε...

το 4 ελπιζω και γω να μην ειναι....
το 3 αρκετα πιθανο(γιατι να μην εισαι πολυταλαντη δλδ?)
το 2.....χμμμμμμ
το 1 παιζει και αν δεν παιζει το ευχομαι...
χμμμ
θα πω το 3 και γω!
φαινεται πιο αληθοφανη απο τα υπολοιπα!

γυάλινο δάκρυ είπε...

εεε...μμμ...το 1 ή το 3...πρέπει να διαλέξω..θα πω το 3 επειδη το 1 ειναι γενικα κατι φυσιολογικο που θα πρεπε να γινεται σε ολες τις οικογενειες κ συμφωνώ μ'αυτό που λέει η ξυπόλητη. το 2 δεν το λεω επειδή η Ελλάδα δεν είναι κ η ιδανικότερη χώρα για ποδήλατο. Το 4 μου φαίνεται τελείως υπερβολικό και δε φαίνεσαι για τέτοιος χαρακτήρας..
Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση! φιλάκια :))))

sitofkris είπε...

θα πω το 2,5 καθαρά από έμπνευση

Ανώνυμος είπε...

Το 4 δεν παίζει με τίποτα.'Ελληνας?Blogger? Με Κυρίλα?Με τίποτα λεέμεμεμεμεμεμε!
(αλλά και το 1 μουφα μου κάνει,γιατι όχι!)

*Νινέτα* είπε...

Καλημέρα σε όλους!Η σωστή απάντηση σήμερα το απόγευμα..Και σιγά την αγωνία!!!!!!

@Ξυπολυτούλα μου πού ξέρεις;;Μπορεί να είμαι κ εγώ ένας ''Μα'ι'ντανός της Μυκόνου''...

@Γιώργο γιατί χμμμμμ;;;Πιό πιθανό είναι να παίζω 4 μουσικά όργανα παρά να μου αρέσει το ποδήλατο;;;;;;

@Γυάλινο Δάκρυ παρακαλώ...Θα δούμε...Θα δούμε...

@sitofkris όντως το 2,5 είναι...Εμπιστευτικά.........

Ρέ @θείτσα δεν έδωσες μια σαφή απάντηση.....

Μπάς και σας μπερδέψω λιγάκι.....

Sourotiri είπε...

Δαγκωτο 3.

moutro είπε...

3
3
3
3
3
3
3
3
3
:Ppppppppppppppppppppp

*Νινέτα* είπε...

Λυσσάξατε πια με το 3...................................................................................................................................................................................................................................................................

Γιώργος είπε...

Hint:σ΄αρεσει το ποδηλατο?:P

*Νινέτα* είπε...

@Γιώργο μου στο επόμενο post θα μάθεις αν μ'αρέσει το ποδήλατο....!!