Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2008

Oτι κα καλά τώρα..

...εγώ θα πρέπει να κάνω τον απολογισμό μου?

Τί καλό έκανα για μένα και τους γύρω μου και
άν και πόσοπλήγωσα κάποιους?


Άντε και ας πούμε οτι καταφέρνω να θυμηθώ τί
έκανα όοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολη την
προηγούμενη χρονιά,από 01-01-2008 εως και σήμερα
(που μεταξύ μας,εγώ δε θυμάμαι τί φοάω αν δεν
κοιταχτώ,θα θυμάμαι τί ακριβώς έκανα 360 προηγούμενες
ημέρες??Τις 5 δεν τις βάζω,δεν τελείωσε ακόμα ο χρόνος..)


Πάντως όπως και να'χει δεν ξέρω αν ήταν καλή ή κακή χρονιά.

Η αλήθεια είναι οτί είχε απ'όλα:Μεγάλες χαρές και τεράστιες
λύπες,και νέες αφίξεις(γεμίσαμε μωράκια!!!γούτσου,γούτσου,
αγκούουουουουουουουουου μωρέ!) αλλά και απώλειες.Άδικους χαμούς
αλλά και ποιός θάνατος δεν είναι άδικος?


Το 2008 είχε πάντως τρελό άγχος.Τρελό.Και προβλέπεται ακόμα
περισσότερο για το 2009.Νομίζω οτι έφτασα τα όριά μου.Σε πολλές
περιπτώσεις τα ξεπέρασα κιόλας.Έγινα πολύ δυνατή και πολύ αδύναμη,
πολύ ανεξάρτητη και απόλυτα εξαρτημένη,πολύ ευτυχισμένη και
έφτασα στον πάτο της δυστυχίας.

Ακόμα έγινα τόσο μα τόσο ευγενική με αρκετούς δίπλα μου που
με έκανα υπερήφανη!Και χειρίστηκα και καταστάσεις δύσκολες
πολύ καλά και πήρα σωστές αποφάσεις.

Ε.μωρέ...Ντάξ.....Ήμουν και γουρούνα κάπου-κάπου..Οϊνγκ-οϊνγκ¨..


50-50 ήταν καλή και κακή χρονιά.Μαζί.Ανυπόφορες μέρες υπήρξαν.
Και πολύ σκοτεινές που ακόμα δεν έχουν ξεπεραστεί και ούτε
πρόκειται.Αλλά σίγουρα αυτή η χρονιά με έμαθε πολλά.

Για τον εαυτό μαι και τις αντοχές μου και για το "που φτάνει
το μυαλό μου".Και η ψυχή μου και η καρδιά μου.


Χαίρομαι που ακόμα μια χρονιά τελειώνει.Και ελπίζω την επόμενη
να μή δουλεύω τόσο πολύ.Μόνο αυτό.

Α!Και να συνεχίσω να κάνω πράξη αυτό που είχα κάπου διαβάσει
και το παλεύω και σας το εύχομαι :


Να έχω πάντα χώρο στη ζωή μου για έναν καινούριο φίλο
και να μην κρατώ κακία σε κανέναν...

































Κάποιους από εσάς σας αγαπώ πολύ,και όλους τους άλλους σας
εκτιμώ αφάνταστα...Χρόνια μας καλά..

10 σχόλια:

γυάλινο δάκρυ είπε...

Όλοι λίγο πολύ αυτά νιώσαμε, πάθαμε, κάναμε.. Να εκτιμάς τις λύπες που σου δίνονται γιατί είναι για να σε κάνουν πιο δυνατή και ίσως να σε δέσουν κιόλας με κάποια άτομα περισσότερο.. Δε λένε άλλωστε "ό,τι δε με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατό;" Και το πιστεύω..

Καλά Χριστούγεννα κοριτσάκι μου με υγεία και αγάπη σε σένα και τους αγαπημένους σου.. Φιλάκια πολλά.

*Νινέτα* είπε...

Χρόνια πολλά κούκλα !
Να είμαστε καλά.


Αχ,αχ το Γιώργη σκέφτομαι
(γλυκός χωρίς) που είναι
μακρυά απ'το σπίτι του..

Olga είπε...

Καλές γιορτές Νινέτα!!:)

Να περασεις πολύ όμορφα!

Φιλιά

*Νινέτα* είπε...

Καλές Γιορτές και σε σένα Ολγάκι!

φιλί :))

neni είπε...

Να είσαι καλά βρε τρελονινετάκι και να περιμένεις τα καλύτερα σου εύχομαι μέσα στο 2009
Καλά Χριστούγεννα!

Mirela είπε...

Κι εμένα 50-50 ήταν η φετινή η χρονιά!

Ας ελπίσουμε το χρόνου να ναι βαρβάτο 100% για όλους μας!

Χρονια Πολλά!

*Νινέτα* είπε...

@nenάκι Χρόνια Πολλά και
σε σένα!


Φιλί εορταστικό :)))

*Νινέτα* είπε...

Mirella( *Θ*Ε*Α* )

Μακάρι βρε μωρό μου.Μακάρι.



Χρόνια Πολλά :)))))))))))))

gregory είπε...

νινετα μου ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ..αφου κανης και απολογισμο σημαινη οτι εχεις πολυ καλη καρδουλα...και αγαπας ολων τον κασμο.....σου ευχομε να εισαι παντα ετσι....για να εισαι και ευτηχησμενη...

*Νινέτα* είπε...

Χρόνια πολλά καλέ μου..