Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2009

Συννενόηση...

...Λοιπόν,εκτός από Γιαγιά με τρελές ατάκες
έχω που λέτε λατρεμένες μούρες και έναν παππού..
Μα τί παππού!


Ο παππούς ήταν σκληρός και μάγκας αλλά μετά από
7-8 εκατομμύρια εγκεφαλικά έστρωσε και έγινε
αρνάκι του θεού.Έτσι πάει.


Δεν εξυπηρετείται μόνος του,δεν τρώει και πολύ άνετα,
δεν κοιμάται καλά,δεν περπατάει καλά,δεν ακούει καλά..
Γενικά ΔΕΝ..

Συζήτηση τώρα μουρλοπαππού με μπουρλομπαμπά:

Μπαμπάς: Έφαγες?
Παππούς: Όχι..
Μ: Τί έφαγες είπαμε?
Π: Μακαρόνια..
Μ: Α,καλά.Συννενόηση καρπούζι!
Π: Δέ θέλω,έφαγα μακαρόνια.

Ή φάση με μουρλοπαππού,μουρλοθεία και μουρλοξάδερφο:

Ξαδ: Θα ρωτήσεις what is your name,εντάξει παππού?
(έλεος το βλαμμένο έβαλε 87χρονο άνθρωπο να λέει
στην 50χρονη κόρη του φράσεις στα αγγλικά.Έλεος!)
Παππούς επαναλαμβάνει (σε άπταιστα αγγλικά )
και θεία απαντά -My name is ....

Μουρλοξάδερφος λέει: Παππού τώρα θα τη ρωτήσεις
"How old are you?" εντάξει?
"HOW OLD ARE YOU?" "HOW OLD ARE YOU?"(ο ξάδερφος αργά και φωναχτά)
"87" απαντάει καπάκι ο παππούς σε άπταιστα ελληνικά!


Όχι θα κάτσει να σκάσει.

12 σχόλια:

Raven είπε...

Χαχαχαχα! Καλά μιλάμε εγώ στην θέση σου θα καθόμουν κάπου και απλώς θα τους άκουγα!

Μπράβο στον παππού, τρελλή μούρη! :)

Φιλιά

*Νινέτα* είπε...

Raven φιλί :)

Ανώνυμος είπε...

και υστερα απορρω εγω γιατι.....
...
...
,,,
],,,,
'/..''.../'΄../
φιλι στη θειουλα που ειναι αρρωστουλα?

*Νινέτα* είπε...

Αρρώστησες χαρά μου?

Και πές μου τις απορρίες
σου να σου τις λύσω αμέσως..

Φιλί αγάπη

neni είπε...

Ωραίος ο παππούς!

Δικός σου;;;;;χιχι

Μουρλονινετάκι μου φιλί γλυκό!

gregory είπε...

α....καλα ....χαρηκα που σε γνωρισα...

φάβα είπε...

xaxaxaxam ειπε 87??? χαχαχα απιστευτος!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΩΡΑΙΟΣ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ.Ο ΚΑΗΜΕΝΟΣ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΘΥΜΟΤΑΝΕ.

*Νινέτα* είπε...

@neni δικός μου,ολοδικός
μου.

Φιλί



@Greg επίσης!

*Νινέτα* είπε...

@Φαβίτσα μου τέλειο όμως?

Τί γέλιο έριξα δε φαντάζεσαι!


@Σκρουτζοπαπί έχει και
στιγμές διάυγειας.


Φιλί

bunnysuicides είπε...

λολ ρε, γαμάτος ο παππούς!
ωραίο blog νινέτα!

*Νινέτα* είπε...

ευχαριστω πολύ κ.*κουνελε*!!


ταπεινη θαυμαστρια σας
&
φανατικη αναγνώστρια σας!