Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2009

Eίμαι...

....S K A T A ....

Ναι,ναί,όλον αυτό τον καιρό ταλαιπωρούμαι με φάρμακα και
γιατρούς και πόνους αφόρητους.Και σήμερα έπρεπε να έρθω
και για δουλειά.Και το ξέρω οτι είμαι γκρινιάρα αλλά
πονάω πολύ πολύ πολύ,μάλλον γι'αυτό.

Και έχω νεύρα και με όοοοοοοοοοοοοολους τους γνωστούς
και με όοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολους τους φίλους επίσης.

Εκτός από τη Γυάλινο Δάκρυ από δίπλα που είναι τόοοοοοσο
cute και τόοοοοοοοοοσο nice και τη συμπαθώ τόοοοοοοοοοσο
πολύ και μου έστειλε ένα τόσο μα τόσο όμορφο μηνυματάκι
κι εγώ δεν της απάντησα γιατί ήμουν στο νοσοκομείο εκείνη
την ώρα και μετά το ξέχασα(φτου μου,φτου μου) και μόλις το
θυμήθηκα..

Και επίσης(έλα,έλα,τελευταίο και θα ξαναγράψω όταν είμαι καλύτερα)
Το "ΕΛΑ" της Ελ.Ζουγανέλλη είναι *Τ*Ε*Λ*Ε*Ι*Ο* και σουπερ-γαμάτο
και η κοπέλα σκίζει.Φαντάζομαι μιλάνε(ή μάλλον τραγουδάνε)τα
χιλιάδες ταλαντούχα ονίδια που κληρονόμησε από τον υπέροχο
πατέρα της αλλά και από την καταπληκτική-φωνάρα μητέρα της.

Ρησπέκτ.



Άντε,φιλιά και περαστικά :))

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

σκασε μωρη γαμω τη γκρίνια σου!
ιδια ο θειος σου ΙΔΙΑ!
γαϊδουρι σκατε!
καλημερα μωρο μου
καλο μηνα και καλη εβδομαδα!

*Νινέτα* είπε...

Kαλημέρα λατρεία,καλό μήνα
και καλή εβδομάδα για
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΟΥΣ τους
άλλους εκτός από εμένα(απ'ότι
βλέπω).

Χέσε με θεια,χέσε με..

γυάλινο δάκρυ είπε...

Eμένα μου λες;; Όλα σκατά, σκατά, σκατά! Έβαλα τα κλάματα από τα νεύρα μου σήμερα!
Περαστικά, περαστικά, περαστικά! Μήπως το ακούσει και ξεκουμπιστεί!
Φιλί νευριασμένο!

gregory είπε...

ελπιζω τωρα που σε διαβαζω ..ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ..

γυάλινο δάκρυ είπε...

Μικρούλι μου πώς είσαι; Καλυτέρεψες καθόλου;

*Νινέτα* είπε...

Δακράκι μου γλυκό ευχαριστώ
για το ενδιαφέρον..

Μωρέ κάπως καλύτερα είμαι(σωματικά) αλλά μπορεί λόγω
των χαπιών.

Μετά τη θεραπεία θα δούμε..


Φιλί cuttie :)))

*Νινέτα* είπε...

Greg μου σχετικά με αυτό
που ήμουν τις προηγούμενες
ημέρες είμαι καλύτερα.

Αλλά με βάση το *5* και
μέγιστο το *10* είμαι περίπου
στο *0*.

Οπότε φαντάσου..

Φιλί :)