Δευτέρα 25 Μαΐου 2009

Είμαι χαζή!

Δεν κατάλαβα ποτέ μου γιατί η αξιοπρέπεια εξαφανίζεται
τόσο γρήγορα.Εξηγούμαι:

Tόσα χρόνια με την πρώην αγαπούλα πίστευα οτι ήταν
ένας άνθρωπος αξιοπρεπέστατος,με πολύ καλούς τρόπους
και γενικά μπλιμπλικια.

Πρόσεξες τον παρελθοντικό χρόνο?Τώρα?Οκ,το'χεις,κράτα το!!

Έγινε ένας χαμός που δεν τον είδα να'ρχεται,τσακώθηκε ο βλάκας
με έναν πολύ καλό κοινό μας φίλο και με έφερε σε πολύ δύσκολη
θέση..Όχι οτι χάλασε ή θα χαλάσει η δική μου σχέση με το φίλο
μου αλλα τέτοια πράγματα είναι μαλακίες.

Plus οτι έφαγα κ εγώ τα καντήλια μου.Ναι,ναι,μάλιστα!!
Μάθετε αγαπητί μου οτι είμαι γλάστρα,αδύναμη,ανάξια να
αποφασίσω τί θέλω κ ποιά είμαι,οτι παίζω παιχνίδια στις
πλάτες του και μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα...

Μάλιστα αγαπητοί μου,μάλιστα.

Τί εννοείς "και εσύ τί θα κάνεις?"Ότι έκανα μέχρι τώρα!
Θα τον αφήσω πολύ απλά να βρεί το δρόμο του.

Ταράχτηκα όμως πολύ που έβγαλε τέτοια επιθετικότητα κ
κυνισμό.Και με τη θολή του κρίση ταράχτηκα,γιατί του
είχα εμπιστευθεί πράγματα σημαντικά για μένα και είχα
πάρει τις συμβουλές του στα σοβαρά..

Τί να πείς?Ήλπιζα οτι δέ θα φτάναμε τόσο σύντομα εκεί.
Εκεί παιδί μου,να βλεπόμαστε στο δρόμο κ να αλλάζουμε
πεζοδρόμιο.Πω,πω,πω Θεε μου...Δεν ήθλελα να γίνει αυτό..

Και σε όσους με ρωτούν αν υπάρχει περίπτωση να τα ξαναβρούμε
θα σας απαντήσω ειλικρινά.Μέχρι χθες ναι,υπήρχε μια πιθανότητα.
Τώρα όχι.Κατηγορηματικά όχι.Πώς να κοιταξεις στα μάτια έναν
άνθρωπο με καθαρό βλέμα όταν έχεις ακούσει και νιώσει τόσο
άσχημα πράγματα?


Σήμερα είναι μια μέτρια μέρα,μετά από μια πολύ άσχημη νύχτα..
Αλλά ξέρω οτι θα φτιάξουν ακόμα περισσότερο τα πράγματα,όσο
πάει.

Σας αφηνω με μια χθεσική συζήτηση:

*Είχαμε κ οι 2 πολύ μεγάλες σχέσεις,λες να πάει καλά?
*Δεν ξέρω.Εγώ πάντως την έχω αφήσει πίσω μου.
*Λοιπόν,λες να παει καλά?
*Αν υπάρχουν κοινές συνισταμένες,γιατί να μην πάει καλά?
*Από μέρους μου υπάρχει διάθεση κ χρόνος.Για να δούμε.
Έχω καλό προαίσθημα!


ο διάλογος δέν είναι φανταστικός,δεν έχει καμία σημασά τί
είπα εγώ κ τι είπε ο άλλος,ούτε καν ποιος είναι ο άλλος..
Όχι ακόμα τουλάχιστον..



Φιλί λέμεεεεεεε....

8 σχόλια:

.... είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=A93IEF6Q9VU&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Efacebook%2Ecom%2Fhome%2Ephp%3Fref%3Dhome&feature=player_embedded

Ανώνυμος είπε...

χαζη δεν ξερω αν εισαι....
















ΑΛΛΑ Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ!

PN είπε...

Λοιπόν...άσε πίσω τα παλιά! Εγώ να δεις πρόσφατα τι άκουσα ότι είχε αραδιάσει! Έμεινα μαλάκας. Σαν να μίλαγε για κάποιον άλλον και όχι εμένα. Προχώρα...και όλα θα πάνε μια χαρά!

milch-käfer είπε...

Το Milch προκάλεσε το θάνατο εξήντα κουνουπιών
πρέπει να το σέβονται και να του βάζουν βυσινή κραγιών!

Ή γύρο απ' όλα!

*Νινέτα* είπε...

*Donna μου*

Ρε γαμώτο πόσο πολύ σε
αγαπάω εσένα,δηλαδή έλεος
όμως.

Άσε που με χάλασες κιόλας...
Ξέρεις εσύ....

Ψήνω ξαδ να ανέβουμε οπωσδήποτε!


Σ'αγαπάω,είσαι ατομάρα!

*Νινέτα* είπε...

*VK μου*

Όμορφέ μου Vk εσύ,
ήδη είναι πίσω μου..

Αλλά κάποια πράγματα,
αγκάθια συνεχίζουν να με
πονάνε κ θα πονούν για πάντα..

Ακολουθεί ποστ,θα διαβάσεις,
θα τα πούμε κιόλας κ θα
καταλάβεις..

Γονίδια,γονίδια θεϊκά σου λέω!!

*Νινέτα* είπε...

*Milch *

δηλαδή βλαμμένο ζουζούνι
είναι :

Η βυσιν"ή"
Της βυσιν"ή"ς

κου του λου που???

*Νινέτα* είπε...

+++++++

για την ταραντούλα που μου
ζήτησε να μη δημοσιεύσω το
σχόλιό της:

Συγνώνη αλλά δέ γίνεται να σου
απαντήσω.Τα 5-10 άτομα που
"παρακλουθούν" το μπλογκί μου
είναι όλοι φίλοι.Και να μη
δημοσιεύσω λοιπόν το σχόλιό σου
παρα μόνο την απάντηση θα με
ρωτήσουν περι τίνος πρόκειται,
εγώ φυσικά θα τους πώ οπότε
ποιό το νόημα?