Τρίτη 23 Ιουνίου 2009

Γεια χαρά...

...και θα τα ξαναπούμε σύντομα από το καινούριο μου σπιτακι!

Καταλάβατε οτι το μπλογγάκι αυτό κλείνει δια παντός,
για λόγους που οι περισσοτεροι ξέρετε..

Σημασία έχει εδώ να μοιραζόμαστε τις απόψεις μας,
την ψυχή μας,τα αισθήματά μας χωρίς να κρυβόμαστε
πίσω από το δάχτυλό μας,χωρίς να φτάσω στο σημείο
να μή δημοσιεύω τα σχόλια σας..





Περιμένω λοιπόν με σχόλιο τα e-mail σας για νας ενημερώσω
για την καινούρια μου διεύθυνση..


Πολλά πολλά πολλά φιλιά λοιπόν,
ξεκινάω πακετάρισμα κ όποιος
επιθυμεί να βοηθήσει στη μετακόμιση,
κερνάω σπιτικά μοχίτο!!!!!!!!!!!!!

6 σχόλια:

TzinaVarotsi είπε...

Eκείνες οι κούτες στη γωνία έχουν τα γυαλικά;...
Τις φορτώνομαι και περιμένω την καινούργια διεύθυνση για να τις ακουμπήσω :)

PN είπε...

Καλά κάνεις! Τα υπόλοιπα από κοντά ξανθούλα!! Φιλιά πολλά και θα τα πούμε!

*Νινέτα* είπε...

*Δακράκι μου*
*VK μου*
*Litanie μου*

Μούρες μου θα σας ενημερώσω
& από το τηλ..

*Νιόβη* & *Άννα*
ευχαριστώ πολύ,θα σας στείλω
mail,τώρα είμαστε στα βαψίματα!!

milch-käfer είπε...

To Milch απόψε έφαγε 15 κιλά ντολμάδες
πρέπει να το σέβονται και να του ξύνουν τους σοβάδες!

milch-käfer είπε...

To Milch εκτόξευσε το shop στην Σουμποτίτσα
πρέπει να το σέβονται και να του κάνουν γούτσου γούτσου στην κοιλίτσα!

Vrakas Kostas είπε...

θελω κι εγω ενημερωση!