Τρίτη 9 Ιουνίου 2009

Da trip @ SugarTown..

Κανονίστηκε στα γρήγορα με την καλύτερη παρέα..
Ξεκίνησε σαν απαίτηση & έγινε θεσμός!

Πέρισυ τέτοια εποχή:

εγώ,ο ξαδερφούλης,φίλος ξαδερφούλη-σκέτο τρελοκομείο-
και η πρώην αγαπούλα.

Λίγο γκρίνια,λίγο "πού πάμε τώρα?Ποιοί θα είμαστε?Καλά
δεν είμαστε εδώ?",λίγο πάτησα πόδι εγώ,λίγο τα παρακάλια
του ξαδερφούλη & τελικά τα κατάφερα για μιαμιση μέρα και
ήταν καλά!Ή όπως νόμιζα τότε..

Φέτος ετοιμαζόμουν για Βαρκελώνη,μια χαμένη προκταβολή,
μια μισοχαμένη καθημερινότητα & μια χαμένη σχέση με αποκορύφωμα
το πρώτο μου ταξίδι στο εξωτερικό με το παρεάκι[& την πρώην
αγαπούλα].Άλλωστε, "Η' ΑΥΤΟΣ Η' ΕΓΩ".Πάλι πάτησα πόδι.
Και εντέλλει πάλι εδώ στη Sugar Town,πάλι με τον ξαδερφούλη,
πάλι με έναν άλλο φίλο & ένα τσούρμο ακόμα να έρχεται προς τα 'δω.

Η ώρα είναι 20:45 και τα γράφω με το χέρι,σαν το ΜΟΥΤΡΟ στο στρατό
με στυλό og και γράμματα γιατρού.

Το παρεάκι ετοιμάζεται για το ταξίδι που εγώ θα μείνω θεατής,
μόνο από φωτογραφίες να το δώ,γεμάτες με προσποιητά χαμόγελα
& ψεύτικες πόζες σε όμορφα τοπία που για την ώρα,δε θα επισκεφθώ.


Εχθές το μεσημέρι:

ο ξαδερφούλης τηλέφωνο να κατέβω,φοράω τα καλά μου:
την καλή μου διάθεση,το καλό μου χαμόγελο,την καλή μου
καρδιά,κατεβαίνω & ξεκινήσαμε για να φτάσουμε 38 υπέροχα
τραγούδια μετά!

Και μέχρι τώρα είναι όμορφα & γελάμε πολύ: χωρίς προσποιητές πόζες
και χαμόγελα,χορεύουμε,πινουμε τα δικά μου κα-τα-πλη-κτι-κα σπιτικά
μοχίτο,λυσσάμε και βλέπουμε,ακούμε,νιώθουμε..

Ρε παιδί μου,την αγαπάω "τη ζωή μου",πώς να το πώ & να μή φανεί "κάπως"?

Και του έστειλα μήνυμα,ναι.Του έγραψα
Καλό σου ταξίδι,να περάσεις όμορφα!και να προσέχεις.
Και μου απάντησε κ αυτός.
Ευχαριστώ πολύ.

Το "όμορφα" το χρησιμοποιώ πολύ τελευταία.

Μάλλον λέμε τις λέξεις που περιγράφουν τη ζωή μας,ε?

Γιατί μέχρι πριν λίγο καιρό όλο έλεγα "σκατά".Συνέχεια.

Αχ αυτό το ταξίδι..Όχι στην Ισπανία,της ζωή μου.Πού θα με
βγάλει?Πού?ΠΟΥ????Αλλά τουλάχιστον το ζω και δε με προσπερνά.
Το περπατάω και δε με οδηγεί απλά.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Για το ταξίδι που κανονίζαμε & θα ερωτευόμασταν πάλι απ'την αρχή"

*Έχω μια μέρα και κάτι ακόμα εδώ

*Σήμερα 07/06/2009 ώρα 20:53
Με λένε Λίνα και είμαι καλά.
Με λένε Λίνα και είμαι εδώ.

2 σχόλια:

next_day είπε...

Μου άρεσε πάρα πολύ η φράση "για να φτάσουμε 38 τραγούδια μετά"..θα στην κλέψω..

Κι εγώ χρησιμοποιώ το όμορφα τον τελευταίο καιρό..Καλό είναι μάλλον αυτό!!

Να είσαι πάντα καλά Λίνα!

Την καλημέρα μου!

next_day είπε...

Μου άρεσε η φράση "για να φτάσουμε 38 τραγούδια μετά".. Θα στην κλέψω! Ευχαριστώ! ;)

Είναι όμορφο που λές συνέχεια "όμορφο".. Μάλλον είναι καλό!!

Να είσαι πάντα καλά Λίνα!!

Την καλημέρα μου!