Δευτέρα 17 Αυγούστου 2009

21

Σημαδιακός αριθμός.Που λέει και η γαματη γιαγιά μου.
Όχι τπτ σπουδαίο,τόσοι ήμασταν το Π/Σ/Κ κάτω στο χωριό.
Στη sugartown ντε.21 άτομα,2 δωμάτια,4 σκηνές και ένας
σκύλος.Τέλεια.Ηταν απλά τ.ε.λ.ε.ι.α!Και όμως έπαιξε το
τριπτυχο παραλια/φαγητό/ύπνος.Και άλλο ένα έπαιξε:
γέλιο μέχρι δακρύων/ηρεμία/τροπικό μαύρισμα.

Φαγητό.Πολύ φαγητό αδερφάκι μου όμως.Και πολύ ομορφη μουσική.
Κυρίως alpha blondy & depeche mode.Τα 2 αγαπημένα band όλης
της παρέας.Και ζουζούνια θεε μου ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ζουζούνια.Ουτε τηλέφωνα[μόνο για τα χρόνια πολλά] ούτε
γκομενάκια τιποτα.Η παρέα,η μουσική μας κ πάμε.lol.
Θυμάμαι φάσεις κ γελάω μόνη μου.Καλά,όχι οτι αυτό είναι και
κάτι το περίεργο!Αχ αχ αχ το μόνο που μου έλειψε ήταν οι
φίλοι μου και τα ψηλοτάκουνά μου.ΟΚ,ΟΚ,το 2ο είναι απλά
αμελητέα ποσότητα μπροστά στο 1ο.

Αυτά είναι,3-3 στα κρεβάτια,παντού να μυρίζει αντιηλιακό
και jonson's baby oil.Πράσσινο,μια υπέροχη θάλασσα..

Μέσα σε τόσο κόσμο που ήμασταν καθάρισε το μυαλό μου,
μέσα σε τόσο κόσμο διαφορετικό όμορφα χαμόγελα από όλους
προς όλους,η κουβέντα σου να ακούγεται,να σε προσέχουν και
να σε σέβονται..Να σέβονται την ησυχία σου,τη μαλακία σου,
το σκοτείνιασμά σου,την απορία σου..Και μετά απορούν πώς έχω
τόσους πολλούς φίλους.Εγώ πάλι απορώ πως έχω τόσους καλούς &
αξιόλογους φίλους.Καταπληκτικό.Σε 2 μέρες έχω γεννεθλεια και
λέω να τα γιορτάσω μετά απο 5 χρόνια.Δε το έχω κάπως στο μυαλό
μου,ξέρω μόνο οτι θα είναι καλά.Και χαίρομαι.Και είμαι ευγνώμων.
Και χαμογελάω.Στην τελική,αυτό ζητούσα,αυτό είχα ανάγκη.

Να κοιμάμαι και να ξυπνάω χαρούμενη.Ή έστω,χαμογελαστή.

Να έχουμε μια υπέροχη εβδομάδα. ;)



Υ.Γ. : ΨΑΧΝΩ ΤΗ ΘΕΙΑ ΜΟΥ ΤΗ DONNA ΣΑΝ ΤΡΕΛΗ,ΟΠΟΙΟ ΜΑΛΑΚΙΣΤΗΡΙ ΤΗΝ
ΕΧΕΙ ΚΑΒΑΝΤΖΩΣΕΙ ΜΟΥ ΤΗ ΦΕΡΕΙ ΠΙΣΩ ΤΩΡΑ.ΤΩΡΑ ΛΕΩ.ΣΙΧΤΙΡΙΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: