Τετάρτη 19 Αυγούστου 2009

Eιμαι χαζό....

....χαρούμενο!Μια λέξη,7 συλλαβές,13 γράμματα,μια ιστορία.

Όμορφο που είναι να σε αγαπούν,να σε εκτιμούν,να σε σκέφτονται..

"χμ..μου φαίνεται οτι κάποια έχει γεννέθλεια σήμερα!Δε ξέρω τί
να σου πρωτοευχηθώ να έχεις και να πάθεις,χιχι,αλλά σίγουρα να
είσαι πάντα καλά και ευτιχισμένη στην ουσία..Οι άνθρωποι που είναι
γύρω σου,να σε αγαπάνε ακόμη περισσότερο απ'ότι εσύ αυτούς και να
στο δείχνουν.Τωρα αυτό πως γίνεται...Να πραγματοποιηθούν όλα σου τα
όνειρα,απο ενα απλό ταξίδι μέχρι το πιο τρελό πράγμα που έχεις σκεφτεί..
Να είσαι γεμάτη κ να έχεις ότι χρειάζεσαι..Ποτέ να μη νιώσεις ξανα
απογοήτευση,θυμό,στεναχώρια,κάθε αρνητικό συναίσθημα..Να είσαι γεμάτη
ζωντάνια κ αυτό να πρόσφέρεις απλόχερα κ στους γύρω σου..[πάλιτωρα
αυτό πως γίνεται?Πως γίνεται να κάνεις κάτι που ήδη συμβαίνει?]

Χαίρομαι πολύ που σ'έχω στη ζωή μου κ θα μαι πάντα εδώ για σένα,
ό,τι κ αν ζητήσεις,σ'ότι κ αν με χρειαστείς..Σ'αγαπώ πολύ..
Χρόνια σου πολλά αγαπούλα μου!!!!!!!!!!!! "


[αντιγράφω επι λέξη το 1ο μήνυμα για χρόνια πολλά,ώρα 00:01
αποστολέας :κολλητή Αθανασία.
Δε μπορώ καν να περιγράψω τη χαρά μου που τυγχάνω αποδοχής απο
τέτοια άτομα που με κόπο επέλεξα να είναι δίπλα μου,που με κόπο
προσπαθώ κάθε ώρα,κάθε μέρα να είναι καλά,που λέω την πρώτη μου
καλημέρα κ την καληνύχτα μου..Ευχαριστώ..]

A!Donna,Mirella,Δακρακι,Γλυκιέ Χωρίς ευχαριστώ..

Δεν υπάρχουν σχόλια: