Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2009

Σώμα & ψυχή..

[μια νύχτα με κλάμα κ γέλιο,εδώ: ΤΟ ΚΛΑΜΑ]

Προχθες πήγαμε με τις σουσουραδιτσες μου στο oppening ενος
μαγαζιού που το θεωρούμε σχεδόν δικό μας,για διαφορετικούς
λόγους η καθεμια.Η *magica* γιατι παιζει live ελληνική μουσική,
η *Μ*.γιατι εχει περάσει πολλά εκει μέσα,οι τρεις *Ε* γιατι
πήγαιναν από καιρό,εγώ γιατι δουλεύει η ξαδερφούλα μου κ γιατι
εκεί πέρασα τη φάση μου μετά το χωρισμό μου με την αγαπούλα.

Ημασταν όλες μαζεμένες γύρω από το τραπέζι μας,στα ποτήρια
μας μαύρο ρούμι,τα χέρια μας μπλεγμένα,χαμογελαστές ματιές
η μια στην άλλη,φωτογραφίες..

Κούνημα κ ντριρι ντάχτα κ να τα γέλια κ κάποια στιγμή ακούω
τους στίχους:

"κ ολο εσενα θέλω μόνο/για κανεναν δε σηκωνω τωρα πια το ακουστικό/
μονο εσένα κ ειμαι εντάξει.."

ήμουν στην αγκαλιά της "Ε" εκείνη τη στιγμή,που μου χαϊδευε
το μπράτσο κ μου τραγουδούσε στ'αυτί με τη μπάσα φωνούλα της
να τσιρίζει κ να λέει τους μισούς στίχους λάθος κ εγώ δάκρυσα..

Σηκώθηκα κ ψυθίρισα στο αυτή της Magica : "Κάποτε μου έφτανε μόνο
ο Γ για να είμαι καλά.Αλήθεια."

Κ αυτή με κοίταξε με τα υπέροχα υγρά της μάτια με απορία,θλίψη..
Σκεφτόταν τα δικά της εκείνη τη στιγμή,σκεφτόταν τον δικό της Γ
που ευτυχώς είχε το θάρρος της γνώμης του να της πεί οτι δε γίνεται
να είναι μαζί γιατι δεν ειναι ο εαυτός του παρ'ότι μπλα μπλα μπλα..

Με κοίταξε με τα όμορφά της μάτια κ ξερω οτι με πιστεψε γιατι
ξέρει οτι δε λέω ψέμματα,πόσο μάλλον γι'αυτο το θέμα..

Το σκεφτόμουν απο εκείνη τη στιγμή μέχρι και τώρα.

Κάποτε ηθελα ΜΟΝΟ ΕΣΕΝΑ Κ ΗΜΟΥΝ ΕΝΤΑΞΕΙ.Κάποτε περάσαμε καλά,
κάποτε αγαπηθήκαμε,κάποτε νοιαστήκαμε ο ένας για τον άλλο
αληθινά,κάποτε ξύπνησα μέσα στον ύπνο μου,χώθηκα στην αγκαλιά
σου κ εσύ μου φίλησες τα μαλλιά,με έσφιξες κ μου είπες οτι
μ'αγαπάς..

Επι 5 χρόνια κρατούσα αυτές τις στιγμές καλά στο κεφάλι μου,
με αυτές πορεύτηκα,εκείνο το ¨σ'αγαπώ" ήταν ο οδηγός μου..
Το ξέρω,κ ο δικος σου..Τότε που σου εκανα ναζάκια κ χαδάκια
κ αγκαλιές..Κ τα ΄λενιωθα κ το ήξερες..

Γιατι το χαλάσαμε?Γιατί το τραβήξαμε από τα μαλλιά?Γιατί
μόλις τώρα αρχίζω να σε ξεπερνάω?

Δε γίνεται να το ξαναπεράσω αυτο,όλα αυτά..Για πολλούς λόγους..

Πρώτα απ'όλα γιατί απο τη μια θέλω,θέλω να δεθώ,να ξαναγαπήσω,
να ξέρω οτι εχω τον ανθρωπό μου δίπλα...

Έπειτα προσπαθώ να ειμαι προσγειωμένη,να μην επιτρεψω στον εαυτό
μου να νιώσει,να χαλαρώσει..Προσπαθώ να μην είναι αυτός η
προτεραιότητά μου..Κ δε μου βγαίνει ο εαυτός μου..

Αλλά δε το κάνω από εγωισμό,παρα μόνο για να προστατεύσω τη ψυχή μου..


"Εκεί δωρίζεις σώμα κ ψυχή,μια ψυχή που αν δε τη προσέξουμε,
θα τη βρούμε κάποτε μπροστά μας να μας ζητά έλεος γεμάτη μώλωπες"
Φραν.Σαγκάν
να μη δεθώ,απο τη μια θέλω αλλά

1 σχόλιο:

next_day είπε...

Είναι απίστευτο..
Τα συναισθήματα μας πάλι ταιριάζουν..
Θέλω κι εγώ να προστατεύσω την ψυχή μου...
Υπομονή και όλα θα πάνε καλά...
Όλα περνάνε..
Κι ίσως κάποια στιγμή θα πρέπει να αφεθούμε, να νιώσουμε, να ζήσουμε, να πονέσουμε, να κλάψουμε και στο τέλος να γελάσουμε με την ψυχή μας!
Και τότε πραγματικά θα την έχουμε προστατέψει!
Σε φιλώ γλύκα..
Ότι χρειαστείς το mail μου σε περιμένει! ;)