Τρίτη, 24 Νοεμβρίου 2009

Ωρα 6.44

,,ο κολλητός zero point κοιμάται του καλού καιρού δίπλα μου κ εγώ
χαζολογάω και σκέφτομαι οτι αυτή τη φορά πέρασα super στην Αθήνα..
Η πρώτη φορα που ήρθα κ έμεινα για μένα κ για τους φίλους μου,για
να περάσουμε καλά και αλήθεια,το καταφέραμε..'Απειρο γέλιο,άπειρες
φωτό,άπειρος χορός και πολύ καλή μουσική..

Θα π[ω αλήθεια..Υπήρξαν στιγμές που σε σκέφτηκα πολύ,πολυ δάκρυσα κιόλας
αλλά δε με πήρε από κάτω.Πέρασα όμορφα κ αποτοξινώθηκα κιόλας.Όχι από
τις κακιές μου συνήθειες,αλλά από το πρόσωπό σου.Χιχιχιχιχιχι....

Ακόμη σκέφτομαι το σχόλια της θείας Donnas στο άλμπουν των φωτογραφιών μας με
τα παιδιά : μπορείς απόψε να βγείς με όλες τις τσούλες της γής!

όμορφα πράγματα,όμορφα πράγματα,όμορφα πράγματα..Κ δανείζομαι τη φράση του αγαπημένου
μου μούτρου [την πιο συγκινητική στιγμή μου των τελευταίων 5 ημερών] :

αγάπησέ με σα να είμαι ο παιδικός σου έρωτας!



τα φιλιά μου!

11 σχόλια:

mahler76 είπε...

βλέπω η ζωντοχήρα κώλο δεν έχει βάλει κάτω...

milch-käfer είπε...

Παρανόω στην χέστρα αυτή
δεν έχει αέρα ούτε ένα γατί
Παρανοώ και όταν μου λες
πως είναι οξυγόνου το Milch οι πηγές
Μα ως εδώ
δεν έχω καιρό
θα ανοίξω τα τζάμια να αεριστώ
Μεσ στα σκατά που βρωμάνε πολύ
θα ρίξω χλωρίνη να πάρουνε φρέσκια οσμή!

Aunt Donna είπε...

Αχ μαλερ χρυσο μου...θα μας θαψουνε μωρη αυτες δεν το χεις παρει χαμπαρι?

milch-käfer είπε...

Το Milch έγραψε την ιστορική βιογραφία του γιατί το Milch είναι το πιο σημαντικό απ'όλα
πρέπει να το σέβονται και να του δίνουν γύρο απ'όλα!

Zero Point είπε...

Καλά κοπελιά...τα έχει πει και ο Κορκολής αυτά και είδες που κατήντησε! Βρε τρελή..εγώ κοιμόμουν και εσύ έγραφες post; Τι να σου πω; Μου λείπεις μουρλοκομείο μου...και δεν με πήρες να μου πεις ότι έφτασες! Γαϊδούρα...εεεε γαϊδούρα!!!

*Νινέτα* είπε...

@Mahler : Κωλο δεν τον αφησα να βάλει κάτω ο σιχαμένος κ δενομίζω οτι κακοπέρασε κιόλας...Η ΚΟΝΤΗ!!!!

*Νινέτα* είπε...

@Donna : ανοιξε μωρη κανα τηλ να σε πάρουμε να κανονίσουμε ειδώματα κ άσε τα παράπονα!!!Λατρεια μου εσυ!

*Νινέτα* είπε...

@ΖΡ : Μωρό μου έχεις δίκιο,κοιμήθηκα όμως.....Να σε πώ,τελικά θα έρθετε?τι θα κάνετε?δε μου είπες...Μου λείπειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιις αφάνταστααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα..... :'(

milch-käfer είπε...

Το Milch κερνάει σφηνάκια από παγωμένη μπουρμπουληθρομένη coca cola
περάστε να διαβάσετε το δράμα του έρωτα του Αλεγκξάντρ με τον Νικόλα!

milch-käfer είπε...

Το Milch στον ρωσοπόντιο προκάλεσε σκουντούπισμα
και ύστερα από αυτό τον έστειλε για σκούπισμα!

Ludia είπε...

"agapise me sa'na eimai o paidikos sou erwtas!"
oti pio omorfo exw diavasei tis teleutaies meres..
euxaristw