Σάββατο 21 Μαρτίου 2009

Βρέχει πάλι..

Βρέχει πάλι σήμερα..Άκου να δεις κάτι πράγματα
Σαββατιάτικα και Ανοιξιάτικα μαζί..


Μουνταμάρα,σκοτεινιά και παγωμάρα έξω.Και αυτή
η διαολεμένη υγρασία που τσακίζει κόκκαλα.


Κάποτε ένα τυπάκι(αλλά πολύ τυπάκι όμως) μου
είχε πεί πόσο πολύ του αρέσει η βροχή.Μάλιστα
κάθε που έβρεχε μου έστελνε μήνυμα:
"Ωραία η βροχούλα,ε?"
Τελικά το τυπάκι έμεινε με τη βροχούλα κι
εγώ βρηκα κάποιον που να του αρέσει ο ήλιος
όσο κι εμένα.Έτσι,για να μπαίνουμε σε σειρά.



Και για να μάθει αυτός που παίζει με τα νεύρα μου
(μα είναι δυνατόν μετά από τέτοια καλοκαιρία
να βρέχει?Δηλαδή έλεος.Όχι,έλεος!)
και μου στερεί τον υπέροχο ήλιο που μου φτιάχνει
απίστευτα τη διάθεση εγώ ντύθηκα ανοιξιάτικα!

Μπλουζάκι "λειβαδί"(έλα τώρα,το πράσσινο χρώμα που
έχει το λειβάδι,μή μου ζητάς περιττές εξηγήσεις)
και ασορτί αλογοουρά πεταχτή-πεταχτή,χαριτωμένη
και πουτανιάρικη.Και βέβαια τις αγαπημένες μου
μπαλαρίνες.Που καθόλου ανοιξιάτικες δεν τις λές.
Αυτό μεταξύ μας.



Και ας κρυώνω λιγάκι δε θα το πώ πουθενά.

Είναι Άνοιξη,Άνοιξη,Άνοιξη
Εγώ Νυστάζω,Νυστάζω,Νυστάζω

Αλλά δέ το λέω πουθενά!


Χαμόγελο μεγάλο γιατί όλα είναι καλά.







Στα FM υπέροχα ντίσκο κομματάκια να
κάνουν τη διάθεσή μου ακόμα καλύτερη
και να με προετοιμάζουν για το βράδυ
που θα πάω πάλι για χορό στο αγαπημένο
μου μαγαζί.ΧΑ!Δεν ξέρω με ποιούς θα
πάω(μάλλον με το αγαπάκι μου,την
καινούρια αγαπημένη μου φίλη και
το αγόρι της,που δεν ξέρω αν σας
το'πα αλλά αγαπιούνται πάρα πολύ!)




Είδες?Κι ας βρέχει,πόσο μα πόσο αγαπημένη μπορεί να είναι μια μέρα?

6 σχόλια:

gregory είπε...

βρεχη σωπα θα ερθη και ο ηλιος....
και εμενα μου αρεση η βροχη....
αλλα δεν ειμαι ο τυπακο σου...στο ορκιζομε.....εγω θα βγω να παω στο γηπεδο ..να δω τον ΑΤΡΟΜΗΤΟ ΜΟΥ...

Γιώργος είπε...

ωραια ειναι και η βροχουλα που και που....
μας μελαγχολει και μας ταξιδευει...σε μερη μακρινα...ως την πατρα!
im coming ;)

*Νινέτα* είπε...

Greg μου φιλάκι!

Πότε έρχεσαι αγάπη?
Πάρε με τηλ να κανονίσουμε.

Ανώνυμος είπε...

πωπωπωπω γρινια!
ζεις μωρη?

*Νινέτα* είπε...

Θείτσα δε γκρινιάζω,το έκοψα!!

Ζω...Μια κουβέντα είναι..

Jparalias ή απλά...Γιάννης είπε...

Η βροχή είναι παιχνιδιάρα, ρομαντική και ενίοτε επιφέρει την κάθαρση!! Σίγουρα, δρα θετικά σε άτομα τόσο "φρέσκα", όπως εσύ!! Να είσαι πάντα καλά!!