Τρίτη 5 Μαΐου 2009

σε καλό!

Μόλις γύρισα.Μόλις όμως.Με 2 και κάτι ημέρες καθυστέρηση
απ'ότι είχα κανονίσει.Όχι απαραίτητα εσκεμμένα..Κάτσε να
εξηγηθώ..Και ας παρεξηγηθώ,στ'αρχίδια μου!

Πρώτα απ'όλα πήγα στην ξαδερφούλα μου που σπουδάζει σε πόλη
[ο θεός να την κάνει!] 3 ώρες από δώ.Για πρώτη φορά μετά από
4 χρόνια που σπουδάζει.Ντροπή?Όντως,ντροπή.Αλλά πήγα.Με τη λογική
να φύγω Παρασκευή πρωί κ να επιστρέψω Κυριακή βράδυ..Αρχίδια,σήμερα
ήρθα.Πέρασα όμορφα.Πολύ όμορφα.Βασικά αν βγάλεις απ΄το σκηνικό οτι
η πόλη που πήγα δεν έχει "εξωτική ομορφιά" και τη ζωή/διασκέδαση
όπως τηνέχω συνηθίσει εδώ[που μεταξύ μας δεν βάγω κώλο κάτω...]
ήταν ίσως το πιό όμορφο ταξίδι που έχω κάνει ποτέ μου.Ανεξαρτησία,
ηρεμία,όλα απρογραμμάτιστα και καλή παρέα..

Ήμουν για πρώτη φορά στη ζωή μου μόνη μου σε ένα ξένο μέρος να
πηγαίνω όπου γουστάρω,να είμαι όπως γουστάρω,ηρέμησα!Πέρασα καλά!
Και γι'αυτό έκατσα κ λίγο παραπάνω..Γι'αυτό και γιατί όπως οι γνωστοί
έτσι και η περίοδος εμφανίζεται πάντα την πιο ακατάλληλη στιγμή.Κάτι τα
πονάκια,κάτι τα λόγια του παπά,κάτι που ήταν φουλ τα λεωφορεία και δεν
υπάρχει τραίνο,νά πως γίνονται.Και δεν έβγαλα ούτε μια φωτογραφία.

Αυτό για μένα καλό μου είναι τρο-με-ρο!Πάντα με μια φωτογραφική στο χέρι
να τραβάω τα πάντα.Αλλά αυτό το ταξιδάκι θα το θυμάμαι,όπως τις καλές
μας παιδικές ή σχολικές αναμνήσεις που έρχονται στο μυαλό μας τόσο
καθαρά,γεμάτες λεπτομέριες,χρώματα,ήχους,γεύσεις,σκιές..

Είμαι καλά!Πολύ καλά και ναι,δε με χαλάει τίποτα κ κανένας!



ΥΓ:Ο μούτρος είναι και γαμώ τα παιδιά.Έτσι απλά.
Το ίδιο κ το γυάλινο δάκρυ,κ η donna κ η litanie.
Κ όποιος είπε οτι στο ιντερνετ μαζεύονται λιγούρια
κλπ να του καεί ο σκληρός.Σιχτιρ!

7 σχόλια:

milch-käfer είπε...

To Milch είναι το πρώτο που πάτησε στον Άρη
πρέπει να το σέβονται και να του δίνουν κοραλί σφουγκάρι!

milch-käfer είπε...

To Milch σου εύχεται καλά Χριστούγεννα και ευτιχισμένος ο καινούριος χρόνος!

γυάλινο δάκρυ είπε...

Να'μαι κι εγώ.. Για το ταξιδάκι τα είπαμε στο τηλ. Για το τελευταίο που λες, ποιος μας λέει λιγούρια να πάμε να τον δείρουμε; Σκάρτοι υπάρχουν βέβαια, αν όμως ξέρεις να ξεχωρίζεις τότε βρίσκεις και υπέροχα άτομα που μπορείς να γίνεις και φίλος μαζί τους.
Φιλάκια!

*Νινέτα* είπε...

*milch-käfer*


....Ε Λ Ε Ο Σ ..............

*Νινέτα* είπε...

*Γυαλινο δακρυ*

θα στα πω στο τηλ ποιος
τα λέει κ τί λέει ακριβώς!

Καμιά Αθήνα θα πάμε??

Litanie des Saints είπε...

Να πάτε, κυρίες, να πάτε! Θα περιμένω!

*Νινέτα* είπε...

*Litanie μου*θα έρθω την
Τρίτη Αθήνα αλλά δέ νομίζω
να βρεθούμε.Θα πάω Depeche
στο Terra vibe.