Πέμπτη 7 Μαΐου 2009

....σύντομο....

Εχθές ήμουν σε παρτάκι.Φέρνει λοιπόν μια φίλη
ένα φίλο κου λου που και μαζευτήκαμε πάλι ένας
σκασμός άτομα.

Κάπου μεταξύ 3ου & 4ου ποτού φίλος φίλης(ξέρεις τώρα)
γυρίζει και μου λέει:

φίλος/φίλης: -Να σου πώ πώς θα ήθελα να σε λένε?
νινέτα : -WTF?
φίλος/φίλης: -Ρε παιδί μου,δεν ξέρω το όνομά σου
αλλά θα σου πώ ποιό φάνταζομαι οτι
είναι το όνομά σου.
νινέτα : -Ποιό φαντάζεσαι ή ποιό θέλεις να είναι?
φίλος/φίλης: -χμ....ποιό θέλω...
νινέτα : -Ξέρω.
φίλος φίλης: -Αλήθεια?Ποιό?
νινέτα : -Τζούλη Πάρτονε.

*****εκατομμύρια ευχαριστώ στη θεία Donna που μου έδωσε έμπνευση
με το προηγούμενο ποστάκι της!*****************************





Καλημέρες!

4 σχόλια:

moutro είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχχα φαντάζομαι δίδυμη αδελφή της Χούλης Φέρτονε.

Καλό :)

*Νινέτα* είπε...

Γέλα εσύ παλιόμουτρο,γέλα!!

spyros1000 είπε...

ΤΟ ΤΖΟΥΛΗ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΛΛΑ ΠΑΡΤΟΝΕ????

ΧΑ ΧΑ ΧΑ

*Νινέτα* είπε...

Σπύρο μου δεν την έχεις δεί την ταινία "Αυστηρώς Κατάλληλο"?

Από εκεί είναι το όνομα!!!!